HLEDÁTE PŘÍČINU VAŠICH ZDRAVOTNÍCH PROBLÉMŮ ?

POMŮŽEME VÁM:

• předcházet zdravotním komplikacím
  • analyzovat funkční aktivitu Vašich orgánů
  • identifikovat příčinu zdravotních problémů
  • odhalit skrytá infekční onemocnění - bakterie, viry
  • analyzovat strukturální změny buněk

SCREENING - pomůžeme vám odhalit příčinu vašich zdravotních komplikaci, pomocí bio rezonančního vyšetření

SCREENING - Pracujeme zde s certifikovaným lékařským měřicím přístrojem Sensitiv Imago 530, který patří mezi nejmodernější technologii v této oblasti na světě. Na základě zkušeností a znalostí jsme schopni zacílit, najít příčiny a souvislosti tam, kde jsou obtížně viditelné. Přesnost přístroje 96%

Sensitiv Imago 530 držitel prestižního ocenění zlatá medaile za nejlepší medicínský přístroj v roce 2009 v Plovdivu na mezinárodní technické konferenci.

Držitel certifikace Medical Device Class IIA

THERAPY - pomůžeme vám ve spolupráci s odborníky nastavit ideální program řešení vašich zdravotních komplikací

VISAGE - pomůžeme vám v řešení konkrétních zdravotních a estetických problémů pomocí moderních certifikovaných přístrojů

KRYOLIPOLÝZA od firmy FREEZEFAT, v současnosti nejúčinnější kryoterapie na trhu, nová verze s LED a CHILL AND HEAT, šetrná metoda neinvazivní redukce tukových buněk, úbytek tuku až o 26%

ANTI-AGE MICRO SILVER Technology, čištění pleti pomocí stříbra ZEITGARD CLEANING SYSTEM a vyhlazení vrásek pomocí ANTI-AGE SYSTEM ZEITGARD ll

Objednejte si naše služby

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.